В понеділок 13 вересня я запросила свою сестру, яка приїхала до мене в
гості з Сум,до «Велеса». Ми замовили
салат і морозиво. Салат готували так довго, що нам прийшлось від нього
відмовитись, то нам принесли тільки морозиво. За цінами в менюдві порції повинні коштувати 10 гривень.
Офіціант Рита принесла рахунок, в якому стояла сума 13 гривень. На наші питання
: «Звідки ще 3 гривні взялося?», вона відповіла, що просто помилилась і
погодилась, що морозиво коштує 10 гривень. – Азвідки ще гривня з’явилась?, - спитали ми.
- Це 5 % за обслуговування, - пояснила офіціантка.
По - перше, кафе за обслуговування
не має право брати гроші, бо вони включені в цінуприготованого іцьогозвичайно податковане
пропускає,по – друге, 5 %від навіть 12 гривен - не гривня. Офіціантка
пояснила, що в них немає дрібних грошей, щоб ще й копійки рахувати. Таким чином,за пів години обрахували на 30 %.Так це ж на двох порціях морозива! А уявіть,
що відбувається, коли замовлення вимірюєтьсясотнями. Дуже неприємно, що таке затишне кафе,яке з задоволенням відвідують багато гадячан,
потрібно відвідувати з калькулятором, щоб почувати себе людиною, а не
покидьком, якого можуть в будь - який час обрахувати.